چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد؟ مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری؟ منم بگم دیوونشم . . . .

شبا که تنها میمونمو/میشینم واسه چشمات میخونمو/ میدونم بیخیالی

وقتی میمونم تواین قفس /جای من همیشه پشت پنجرس/ تویه خوابه محالی

به تو میدونم نمیرسم/ میدونم تو نباشی چه بی کسم/ تورو از من میگرین

خدا کنه اخرش یه روز برسن /همه ی عاشقا به هم اونایی که اسیرن

بیا وخیال نکن ازتو گذشتم هنوز اگه خسته ی خستم

بدون تو خیال تو هستم تویی توی قلب شکستم یه روز توباید مال من بشی

عذاب ندیدنه چشمات هنوز یادمه همه حرفات /یادم نمیره هنوز اشکات

بدون همیشه میمونم پات/یه روز تو باید مال من بشی

دلم میگیره بدون تو بدون اون چشای مهربون تو/نمیدونی عزیزم

اسیرتم مهربون من چه جوری میشه باشی بدون من نمیتونی عزیزم

یه روز باید ماله من بشی فقط ازت دارم من یه خواهشی توی قلبت بمونم

تمومه دنیای من تویی اخه اشک تو چشمای من تویی میدونی مهربونم

بیاوخیال نکن ازتو گذشتم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

متین
ساعت18:52---26 دی 1392
زیاد که محبت کنی می روند به حساب بی کسیت ...به حساب تنهاییت ....به حساب زیادی بودنت چوب حراج میکشند.....عمری بدانند عشق مفهومش فراتر از ادراک کله های پوکشان است ......سپاس از حضورت

amir
ساعت9:02---26 دی 1392
معلومه خیلی ناراحتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392 ا 22:18 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.